dinsdag 8 juli 2014

All-in-one BB cream Essence #01

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over de all-in-one BB cream van Essence. Dit is een BB cream die ik laatst heb gekocht bij de Kruidvat. Ik vind het een hele fijne BB cream, maar ik draag hem niet zoveel. Dit is niet omdat hij niet goed ze werk doet, maar omdat ik er nog een beetje te jong voor. Soms draag ik hem wel bijvoorbeeld naar een feestje of een speciale gelegenheid.



Ik vind dat de BB cream dan wel goed zijn werk doet en nog wat aan de look toevoegt, maar hij bedekt je gezicht niet helemaal. Het is dus geen goede BB cream als je, je gezicht echt goed wil bedekken.

Ik heb nummer 01 gekocht, dit is de kleur die het beste past bij mijn huidskleur. Hij heet Universal. Als het warm is kun je deze BB cream ook zeker gebruiken, want er zit SPF 30 in.


Het flesje bevat 30 ml, dus je kunt er nog wel aardig wat dagen mee vooruit. De BB cream is een budget variant, want je betaalt maar 3,99 voor een flesje.
Zelf raad ik je de BB cream niet aan als je, je gezicht goed wilt bedekken. Maar op de leeftijd die ik nu heb is dit een goed begin zodat je niet teveel make-up op hebt.
Dit is mijn mening hierover!

xoxo Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten