maandag 21 juli 2014

City style mascara ♥ Golden Rose

Vandaag ga ik jullie mijn mening vertellen over de City Style mascara van Golden Rose. Het is een paarse huls met blauwe letters erop. Het is wel een kleurrijke verpakking, maar niet heel bijzonder.






Het mascara borsteltje is een dik borsteltje met middelmatig lange haartjes. Voor mij werkt deze mascara heel fijn en ik krijg mooie zwarte wimpers. Het tussenstuk van de dop tot het borsteltje is heel flexibel, zodat je het heel gemakkelijk kunt aanbrengen.


Ook krullen mijn wimpers een beetje en de mascara droogt redelijk snel op, want je hebt soms wel dat de mascara maar niet wil opdrogen en je er per ongeluk aan zit en je net een pandabeer lijkt, haha dat overkomt mij soms wel eens en dat is niet zo heel handig.


Ook is de lengte van het borsteltje precies goed, omdat je gelijk je hele oog mee kan pakken en je dus niet al te lang bezig bent. Het borsteltje is ook heel flexibel dus je kan makkelijk je al je wimpers zwart maken. En nog een laatste tip met het dopje waar je de mascara mee opendraait kun je, jou nagelriemen ook naar achter drukken, maar dat is gewoon als handig trucje. De inhoud: 9 ml. De prijs: 11,95 in de webshop van Golden Rose. Dit was mijn mening over dit product.
Xoxo Lisette♥


2 opmerkingen: