maandag 21 juli 2014

Rituals Shower gel ♥ T'ai Chi

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over de shower gel van Rituals. Dit is de variant uit de T'ai Chi lijn. Je hebt nog veel meer varianten, maar dit is de gene die ik heb. De fles bevat 200 ml dus je kunt er nog wel even mee vooruit. De prijs van de shower gel is ongeveer €8,00 per fles.







Wat zijn de voordelen van de shower gels:
1. Het voelt heel erg lekker op de huid aan.
2. Het is een fijne verpakking om te gebruiken en op te bergen.
3. Het schuimt heel erg lekker.
4. Hij ruikt echt heel erg lekker.


Ik vind de shower gel echt heel erg fijn om te gebruiken, daarom wou ik jullie even mijn mening geven over dit product van Rituals. Ik vind de verpakking er heel rust gevende uitzien en dat ruik je ook goed terug in de geur. Het is een hele fijne showergel om te gebruiken bijvoorbeeld net voordat je naar bed gaat, want door deze geur val je lekker en snel in slaap. Ik raad je dit product dus zeker aan!

xoxo Lisette♥























Geen opmerkingen:

Een reactie posten