zaterdag 19 juli 2014

Salon expert droog shampoo♥ kruidvat

Pas heb ik de droog shampoo gekocht van eigen merk van de Kruidvat. Vandaag ga ik jullie mijn mening hier over geven en ik ga je nog snel uitleggen hoe droogshampoo ook alweer werkt. 











Wat is de bedoeling van droog shampoo? Voor wie het nog niet weet. Spray het in je haar en laat het even zitten. Verdeel het dan goed met je handen en borstel het goed door. Door deze spray word je haar wat minder vet, als je bijvoorbeeld geen tijd hebt om je haar te wassen. Of omdat je, je haar gisteren al hebt gewassen, want het is slecht voor je haar als je het te vaak wast. Ook is dit een goede oplossing voor iemand die zijn haar heeft geverfd.




Zelf heb ik de droogshampoo van de Kruidvat nu een paar keer gebruikt en ik merk dat mijn haar echt een stuk minder vet is als ik de droogshampoo erin heb gesprayd, dus hij doet goed zijn werk.
Ik vind de geur van de droogshampoo wel oké ruiken. De verpakking vind ik niet zo aantrekkelijk, want het is gewoon een saaie paarse verpakking. Verder werkt de droogshampoo wel goed en dat is tenslotte de bedoeling.☆ De prijs: 1,99♥
Dit is mijn mening hierover!
Xoxo Lisette♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten