zaterdag 19 juli 2014

Xana women deodorant

Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over de deodoranten die ik pas heb gekocht bij de Action. Het zijn deodoranten van het merk Xana. Zelf ken ik het merk niet, maar ik had nog deodorant nodig en deze waren toevallig heel goedkoop. Ik heb 2 van de 3 soorten meegenomen die je bij onze Action kunt krijgen.






 De eerste is een deodorant met AloĆ« Vera, deze had een mooie groene fles. Hij werkt goed en hij ruikt heel erg lekker.







Als tweede en laatste heb ik de blauwe fles meegenomen deze heet Sensitive. Deze deodorant beschermt je goed tegen zweten en ik raad hem je zeker aan! En nog een bonus hij ruikt ook lekker fris.







Ik heb nu de deodoranten een aantal keer op gehad en ik vind dat ze lekker en fris ruiken. Ze beschermen je wel goed, maar het is toch wel verstandig om de deodorant wat vaker op te spuiten.
Voor de prijs vind ik de deodorant heel fijn werken, want ze waren maar €0,99 per stuk. De inhoud van de fles is 150 ml. Dus als jij nog deodorant nodig hebt en je hebt niet zoveel te besteden hebt of de andere deodoranten gewoon te duur vindt, dan is dit voor jouw zeker een aanrader.

Xoxo Lisette♡



Geen opmerkingen:

Een reactie posten