vrijdag 11 juli 2014

Longer lasting lipgloss #01


Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over deze mooie roze lipgloss van de Hema. Deze lipgloss heb ik ongeveer een jaar geleden gekregen voor mijn verjaardag. Het is een lipgloss met een roze kleurtje.




Zelf heb ik wel eens dat ik een leuke make-up look heb gemaakt en ik denk: "Tja maar daar past geen lipstick bij". En hier is dan de reddende hand. Het geeft een mooie subtiele roze kleur die bij veel make-up looks past.
Ik heb nummer 01. Deze verpakking bevat 7 ml. De prijs: 3,50, dus dat is nog wel een keer leuk om jezelf mee te verwennen.



Ik raad je deze lipgloss zeker aan, omdat hij snel opdroogt en ik het makkelijk aanbrengen. Als jullie nog vragen hebben of leuke opmerkingen laat die dan even achter bij de reactie's. Tot de volgende keer.

xoxo Lisette♡


3 opmerkingen: